Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producent
Cena
-
od
do
Misy delfinów są bardzo rzadkimi misami antycznymi pochodzącymi głównie z Tybetu. Ich specyficzna budowa, pozwala grającemu cieszyć się dźwiękami zbliżonymi do tych emitowanych przez delfiny. Mało znanym jest fakt, iż na pograniczu nepalsko-indyjskim występuje delfin gangesowy – gatunek ssaka z rodziny suzowatych, żyjący w wodach Gangesu i Indusu.
Terapeutyczne oddziaływanie delfinów na ludzi jest powszechnie znane - szczególnie polecane w stanach lękowych oraz przy pokonywaniu barier komunikacyjnych z otoczeniem. Kluczowym aspektem tych mis jest przekaz radości, spontaniczności, ufności/bezpieczeństwa, opieki i czułości. Istnieje również wiele przekazów mówiących o bardzo pozytywnym oddziaływaniu tego typu dźwięków na kobiety w ciąży i dzieci w fazie prenatalnej.
Dla uzyskania odpowiedniego efektu do danej misy należy wlać wodę, by ta lekko zakrywała dno, następnie uderzyć skórzaną końcówką drewnianego pobijaka/rotatora, a następnie wykonać płynne i dynamiczne ruchy misą. Optymalnie woda we wnętrzu powinna się poruszać po obwodzie lub w osi tył, przód. Optymalna dynamika i specyfika ruchy jest już cechą indywidualna każdej misy.
Częstotliwość tonu podstawowego w Hz jest tylko wartością orientacyjną i może się minimalnie różnić w zależności od użytej pałki, sprzętu i oprogramowania do jego oceny.
Cyfry przy tonie oznaczają oktawę, z którego dany ton pochodzi. Tradycyjnie misy są z trzech oktaw, tj. wielkiej (2), małej (3) i razkreślnej (4), czyli reasumując następujące cyfry przy tonie oznaczają:
- 2 - oktawę wielką,
- 3 - oktawę małą,
- 4 - oktawę razkreślną (środkową na pianinie i najczęściej używaną).
UWAGA! Zdjęcie przedstawia typ misy, a nie dany egzemplarz. Jest to wyrób rękodzielniczy i dany egzemplarz może się minimalnie różnić od powyższej specyfikacji i/lub zdjęcia.
ton podstawowy | czakra przypisana do danego tonu w systemie himalajskim | czakra przypisana do danego tonu w systemie wedyjskim |
A, A# | V | VI |
C, C# | II | I |
D, D# | IV | II |
E | VI | III |
F, F# | I | IV |
G, G# | III | V |
H | VII | VII |